Kurator och cirkus.

Inte cirkus hos kuratorn som väl är.

Har insett att jag faktiskt kommit in i en ganska jobbig period. Därför har jag gjort vad som i mitt tycke är det enda rätta- jag har ringt Camilla, kuratorn i vårt diabetesteam.  Hon är helt fantastisk, och jag ser liksom ingen anledning i att inte ta emot den hjälp som erbjuds. Det är ju en sån fördel i att veta att hon är helt insatt i hela diabetesproblematiken. Ska träffa henne på måndag. Förhoppningsvis ska jag kunna se lite ljusare på tillvaron igen!

Ska ikväll på cirkus med Rasse och hans bästis. Hur mysigt som helst. Grabbarna är helt exalterade! Skulle egentligen vilja ha med Viggo också, men jag vet inte om han bara blir för trött och i så fall blir det inte roligt vare sig för honom eller mig. Men jag gillar inte känslan av att han missar massa roligt bara för att han är mindre. Å andra sidan, han blir ju större med tiden...


Kommentarer
Postat av: mh

Men vad trevligt att få gå på Cirkus, ha en trevlig kväll.

2010-04-15 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0