Lyckligt lottad

Jag har en sån himla tur. Jag är omgiven av sån underbar familj och så hemskt fina vänner. Människor som verkligen bryr sig om mig.  De visar förståelse för att jag just nu tycker tillvaron är lite jobbig. De ställer inga krav, utan erbjuder istället en kram när jag behöver det. De hjälper mig att känna att att jag kan vara öppen med hur jag mår, och jag behöver inte föreställa mig och låtsas vara glad. De gör verkligen allt de kan för att hjälpa mig. Klart jag känner mig lyckligt lottad.

Kommentarer
Postat av: mh

Du har kanske vunnit en vinstlott i livet i alla fall!!

2010-04-24 @ 22:41:47
Postat av: David

Det har iaf jag! Och sen fick jag tre till!

2010-04-25 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0