Avslappning

Vaknar, solen skiner och jag känner förväntan inför dagen. Jag mår verkligen Bättre!

Jag får ju säga att jag tyckte det var jättebra med en sån tidig utlandsresa. Att komma hem och veta att man har hela sommaren liggandes framför en. Jag känner att jag har ju redan gjort allt som är så många måsten under sommaren, så nu kan jag njuta och koppla av. Den här känslan har definitivt spillt över på ungarna. Vi går här och skrotar, springer in och ut i trädgården och åker iväg på nåt enstaka litet ärende. Hoppas resten av sommaren kan fortsätta i denna takten.

Jag tycker att jag på det senaste har hört så mycket från olika håll och kanter om saker som måste sätta ens egen livssituation i perspektiv. Senaste hörde jag om en bekanta som har en liten kille som inte kommer att leva så länge till. En sån oerhörd tragedi. Det är ens förbaskade skyldighet att gå ut och njuta att livet.






Kommentarer
Postat av: mamma

Tove du är en klok dotter och mor till tre underbara barn. Lav jo!!

2010-06-22 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0