Borta bra...

Hade egentligen tänkt skriva ett långt inlägg om vår fantastiskt lyckade resa, och vår lika underbara hemkomst. Dessutom tänkte jag kompletera det med några rader om ljuvliga vänner och grannar. För att avsluta det hela med lite diabetesprat. Pratet tänkte jag fokusera på hur otroligt bra det funkade första veckan, men hur oroligt det var andra veckan när Sigge var dålig i magen. Några ord hade jag med största sannolikhet även ägnat åt det faktum att sen vi kom hem är vi tillbaka där vi brukar med ny infektion och svängande värden. 

Men jag orkar faktiskt inte. Så just nu nöjer jag mig med att säga att livet är gott. Solen skiner och hela sommmaren ligger framför oss. Min man är världens finaste och jag har underbara ungar. Jag återkommer helt enkelt med allt det där andra...


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag tycker att du fick med det mesta ändå :) Gott atärva er hemma igen!

2010-06-16 @ 19:21:37
Postat av: Tilda

"Gott att ha er hemma" det där gick ju inte så bra ;)

2010-06-16 @ 19:23:01
Postat av: Annika

välkomna hem....härligt att ni haft det bra! kram.

2010-06-16 @ 23:00:21
Postat av: Ester

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 06:50:03
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0