BVC

Tycker att vi gör inte annat än att springa till olika läkare med olika barn, och plötsligt mitt i allt ska man till bvc. Vilket självklart behövs eftersom det de kollar där är ju nåt helt annat än allt det där andra springet på Östra, men faktum är att det trots detta känns lite meningslöst. Tror att bvc-tanten känner lite detsamma, tycker mest att vi sitter och småpratar i största allmänhet en liten stund innan vi skiljs åt.

Idag var det Viggo som hade 4-års kontroll, inklusive syntest. Han gick igenom besiktningen utan några som helst anmärkningar. Själv kan jag ju konstatera att han dock fortfarande lider av en selektiv hörselnedsättning...

Kommentarer
Postat av: Tilda

...som jag tror kommer förvärras ju närmre tonåren han kommer :0)

2010-06-22 @ 20:05:15
Postat av: mormor OCH mamma

hmmmmm det där med viggos selektiva hörselnedsättning--- jag undrar sååååå vem han brås på. Känner liksom igen det. HA!!

2010-06-22 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0