Midsommar till ända

Så lägger vi då ytterligare en fin helg till handlingen. Tänk vad mycket som hinner hända under bara ett par dagar. Familj, underbara vänner, god mat och dryck.

Gudskelov börjar jag åter igen bli bättre på att uppskatta det lilla ögonblicket. Annars är ju risken att man även missar de stora. Hade ett favoritögonblick under helgen. Pratade med min svärmor om en sak som jag inte riktigt visste vad jag skulle få för reaktion på. Men jag ville så gärna säga det, men mitt hjärta fladdade fakitskt lite nervöst. Men som den fina människa som hon är svarade hon det allra bästa jag hade kunnat tänka mig.

-Det är viktigt att följa sitt hjärta.

Den där meningen har jag faktiskt återkommit gång på gång till. Tänk så enkelt egentligen.

Snart måndag morgon. Rent tekniskt om bara ett litet tag. Jag gillar verkligen måndagmorgon. Känslan av ny vecka, nya tag. En miniversion av den där underbara känslan som kommer slutet av sommaren när skolorna börjar återigen.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Mödrar kan helt enkelt va bra att ha - även om de svär ;0)

2010-06-28 @ 00:19:27
Postat av: Johanna

Jag har läst ikapp mig lite här nu..

Jag är orolig för Tindra nu.. :( Hon låg i sängen och var så törstig så törstig.. eftersom man redan har en lite kille med diabetes blev jag uppmärksam och tog ett test..8,3..men vad f-n säger det mig.



Jaja..hoppas allt går bra med er? Kram

2010-06-29 @ 22:29:02
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0