Härliga helg

Ännu en härlig helg att få kraft ifrån. Naturligtvis njuter jag av mina egna små avstickare, men jag tycker det är så underbart att vara sammlad hela familjen. Jag har bl.a. klippt mig, fikat länge med Tilda, städat här hemma, ätit middag med föräldrarna. Pratat i telefonen, gråtit en skvätt och skrattat en del. Vid ett tillfälle fick jag hjärtat i halsgropen, men som tur var trillade det ner igen. 

Vad mer kan man egentligen begära av en helg...?

Just nu ligger alla barnen dessutom jättebra i socker. Alla tre är förkylda, men det är ju trots allt normaltillstånd. Mao är vi innne i en riktig glidarfas. Hela det sista året har ju bestått av så mkt kaos så det här känns ju lite underligt :) Det har ju varit div olika infektioner, olika operationer, olika sjukhusinläggningar med så mycket mera. Som sagt, vi njuter... Ta i trä...

Nästa helg ska Mamma, Tilda och jag åka till Prag. Ytterligare nåt härligt att se fram emot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0