Bra start!

Fick sova ut idag, väcktes av en framsträckt kopp te, kom ner till ett skinande kök. Solen strålar in genom fönstret. Schyssta ingridienser för att känna att det är en bra start på dagen. Dessutom än kär vän som frågar om hon får komma förbi. Så himla skönt att känna att det känns BRA! Jag är inte ute efter nån sorts lyckorus när jag vaknar, utan bara just att det känns bra. Jag gillar att se fram emot dagen som ligger framför mig. Eller "lillar om" som Rasmus sa under många år. Om man inte ser fram emot  emot sina vardagsdagar utan bara längtar efter helg och semester, blir livet för fattigt tycker jag. Livet består ju trots allt av väldigt många vardager...

Kommentarer
Postat av: mh

Vilken skön morgon det låter som.

2010-05-05 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0