Så tokigt...

Besviket besök hos Gun idag. Hade helt lyckats ta fel på dag, vi skulle egentligen varit där igår. Fick ett sammanbrott när jag insåg att vi inte skulle få chans att träffa henne förän efter semestern. Ytterligare ett sammanbrott när det visade sig att Sigges Hba1c låg på 7,6. Tycker vi sliter, sliter, sliter och ändå får vi inte ner det. Hade behövt en sittning med Gun. Inte minst för att förbererda oss inför vår första utlandsresa sen debuten. Positivt var dock att Viggo ligger kvar stabilt på 4,7 och Rasmus ligger också stabilt. Jag o David bestämde oss för att inte ta ytterligare socker på Rasmus under sommaren, om det inte är så att han börjar få andra symptom förstås...

Ska nu ta och förbereda mig för kvällens restaurant besök med min söta systeryster. Lite guldkant på tillvaron sitter aldrig fel, men ikväll kan det behövas lite extra!

Kommentarer
Postat av: mh

Ibland kan man bli dagavill tyvärr. Kan du åtminstone be om ett telefonmöte med henne före resan om vad som kanske kan behövas utomlands i jämförelse med hemma.

2010-05-21 @ 20:49:22
Postat av: Anna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 18:06:50
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0