Snart avresa

Tack alla för snälla ord.

Inte många timmar kvar till avresa. Tror det mesta är packat, det känns iaf som om läget är under kontroll. Det märks att grabbarna grus känner av spänningen. Viggo har nu i två timmars tid "kan inte sova". Selma har fått åka till sin semestervistelse. Linda med familj känner hon ju så väl, och tycker så hemskt mkt om så det känns himla bra och tryggt. Däremot är det lite tomt när jag nu inte konstant  har henne i hälarna. 

Underbara Gun ringde idag för att stämma av eftersom vi missade besöket förra veckan. Hon är så himla snäll. Hon lyssnar och tar in, stressar mig inte utan låter mig ta upp allt som jag funderat på. Jag blev ju så himla sänkt av att Sigges Hba1c var så högt. Men Gun tittade på de sista två veckorna och snittade att han under den tiden borde legat runt 6. Så det kändes ju så himla himla bra. Så hon tyckte inte att vi skulle hänga upp oss för mkt på det. Hon skulle se till att vi ska få ny tid slutet av juli. Antagligen ska vi då även göra riktig glukosbelastning och sockerkurva på Rasmus.

Hursomhelst, känner att jag inte är riktigt fokuserad, behöver nog gå ner och bocka av att allt är med.

Sköt om er allesammans och en jättekram från mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en underbar semester!

Selma och jag skall strax ut på en härlig morgonpromenad.

Kramar

2010-05-28 @ 08:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0