Flytt. Igen.

Från allra första början hade jag bloggen på blogspot. Av någon anledning valde jag att flytta den hit. Helt ärligt minns jag inte varför. Men nu har jag insett att det finns funktioner på blogspot som jag verkligen saknar. Framförallt att kunna blogga från mobilen. Alltså har jag bestämt att återvända till www.minasotabarn.blogspot.com

Men så ett litet problem. Egentligen skulle jag vilja stänga och slänga denna sidan som ju inte kommer fylla något syfte. Samtidigt villl jag ju ha kvar det jag tidigare skrivit. Så går det att flytta över alltihopa??

Kommentarer
Postat av: jagvilljagkan

Det gör det nog... Men jag har ingen aning om hur...

2010-11-10 @ 12:53:50
URL: http://jagvilljagkanjagvagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0